Een klacht indienen

De medewerkers van Binnenstad GEZond! proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u klachten heeft over de dienstverlening. Wij horen graag alles waarover u ontevreden bent of wat u niet lekker zit. Alleen op die manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren zodat herhaling kan worden voorkomen.

Oplossen

Het is lang niet altijd nodig om direct een beroep te doen op de klachtencommissie. In de meeste gevallen kan een klacht naar ieders tevredenheid met de betreffende medewerker(s) of eventueel met de voorzitter van Binnenstad GEZond! worden afgehandeld.

Waar kunt u terecht?

Klachten van algemene aard (bijvoorbeeld over de service of het zorgaanbod) kunt u het beste doorgeven door een mailtje te sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Als het een klacht betreft over een medische behandeling of de manier waarop een medewerker met u is omgegaan, dan kunt u dit het best eerst met deze persoon bespreken. Er bestaat een grote kans dat u er samen uitkomt.
Als u dat niet wilt, of als u niet (helemaal) tevreden bent over het resultaat, dan kunt u zich wenden tot de voorzitter van Stichting Binnenstad GEZond! R. v d Goor, huisarts. Mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Klachtenformulier 

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. St Binnenstad Gezond is aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). De SKGE beschikt over onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionarissen. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing voor uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u vertelt is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190. Voor meer informatie of het indienen van een klacht: http://www.skge.nl

pdfBekijk de folder van Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE)